Contact
Wanneer je een vraag hebt, kun je het best eerst onze lijst met veelgestelde vragen lezen. Deze staan hieronder. Als je dan nog steeds geen antwoord op je vraag gevonden hebt, neem dan gerust contact op via het contactformulier hieronder.
Of via onze e-mail: luxorahealthcare@yahoo.com
Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling op onze webshop is een eenvoudig proces. Volg deze stappen om je favoriete producten te bestellen:
Stap 1: Selecteer je Producten
Bezoek onze website en kies de gewenste producten. Je kunt door de categorieën eenvoudig navigeren naar het gewenste product. Je kunt natuurlijk ook de zoekbalk bovenaan hiervoor gebruiken.
Stap 2: Voeg Toe aan Winkelwagen
Op de productpagina, kies je de gewenste smaak of maat en voer je de gewenste hoeveelheid in en klik je op "Toevoegen aan Winkelwagen." – Je ziet hiervan ook een bevestiging op je scherm.
Stap 3: Bekijk je Winkelwagen
Bekijk je winkelwagen door op het pictogram rechtsboven te klikken. Hierna opent er zich een overzicht van jouw bestelling tot nu toe. In de winkelwagen kun je de producten controleren, verwijderen en hoeveelheden aanpassen. Ook kun je eventuele waardebonnen of kortingscodes hier toepassen.
Stap 4: Afrekenen
Klik op "Afrekenen" om door te gaan.
Stap 5: Facturatiegegevens en verzendinformatie
Vul hier je facturatiegegevens in en het adres waar het pakketje bezorgd moet worden. Om het uitchecken te versnellen kun je ook simpelweg inloggen met je account en gebruik maken van de opgeslagen facturatiegegevens van jouw account. Ook kun je hier een bestelnotitie achterlaten voor ons team. Let op: de bezorgdiensten zien deze notitie niet.
Stap 6: Kies je Betaalmethode
Selecteer je betaalmethode.
Stap 7: Bevestig je Bestelling
Controleer je gegevens voordat je je bestelling plaatst. Mocht er achteraf blijken dat je iets verkeerd hebt ingevuld, zoals je adres, dan dien je z.s.m. contact op te nemen met luxorahealthcare@yahoo.com.
Stap 8: Ontvang een Bestelbevestiging
Je ontvangt een e-mailbevestiging van je bestelling. In de bevestiging zie je een overzicht van alles wat je besteld en betaald hebt. Daarnaast ontvang je ook een aparte e-mail met een Track & Trace code, zodra je pakket klaar staat om opgehaald te worden door de bezorgdiensten.
Moet ik retourkosten betalen?
Voordat je een product retourneert dien je ten alle tijden deze eerst aan te melden door contact op te nemen via luxorahealthcare@yahoo.com. Voor het vergoeden van de kosten van retourneren hanteren wij het volgende beleid.
Is het onze fout, hebben wij bijv. een verkeerd of kapot product toegestuurd?
Dan ontvang je 100% van de retourkosten terug of maken wij de retourlabel zelf voor je aan.
Heb jij je bedacht of een andere reden wat buiten onze macht ligt?
Dan dien je helaas zelf voor de kosten van de retournering te betalen. Wij zijn helaas niet verantwoordelijk voor de keuzes die jij maakt.
Twijfel je over welke van de twee situaties het gaat?
Dan kun je ons een e-mail sturen op luxorahealthcare@yahoo.com. Wij denken graag met je mee aan de gepaste oplossing!
Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?
Voordat je een product retourneert dien je ten alle tijden deze eerst aan te melden door contact op te nemen via luxorahealthcare@yahoo.com. Afhankelijk van of de producten al bij ons terug zijn, duurt het 5-10 werkdagen voordat een retour bij ons verwerkt is. Wij hanteren vaste dagen voor het terugstorten van geld en hiervoor dienen de te retourneren producten alweer in ons bezit te zijn. Je bent bij ons in ieder geval verzekerd van een snelle en correcte retournering.
Mocht je er toch niet uit komen dan kun je ons een e-mail sturen op luxorahealthcare@yahoo.com. Wij kijken graag met je mee naar de voortgang van je retournering!
Op welke manieren kan ik betalen?
Het is bij ons mogelijk om te betalen via de volgende meest veilige en vertrouwde betaalmethoden:
- Bancontact
- Visa/Mastercard
- Creditcard
- KBC/CBC
- Krediet-/Debetkaart
- IDeal
Mocht je een andere betaalmethode willen aanbevelen, dan kun je hiervoor een mail sturen naar luxorahealthcare@yahoo.com. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze klanten te helpen!